Nowości działu wtryskiwaczy

Naprawa wtryskiwaczy piezoelektrycznych

Rewitalizacja stosu piezo wtryskiwaczy Siemens VDO Continental - diesel i benzyna

Mamy już tę tajną technologię!

Rewitalizacja stosu piezo Siemens polega na jego kuracji sygnałem prądowym o odpowiednim profilu. Jest to innowacja w skali światowej, a sam profil został opracowany w warunkach laboratoryjnych. Wraz z eksploatacją wtryskiwacza Siemens - VDO - Continental dochodzi do zwarć pomiędzy mikro warstwami stosu piezoelektrycznego wtryskiwacza. Wynikiem tego jest zmniejszenie dawek wtryskowych oraz większe opóźnienie w reakcji wtryskiwacza. Rewitalizacja stosu usuwa zwarcia między warstwami dzięki czemu cały stos znowu wydłuża się o podobną wartość, co w sprawnym wtryskiwaczu. Jeżeli wtryskiwacz nie posiada mechanicznych uszkodzeń to najprawdopodobniej rewitalizacja go usprawni.

Proces kształtowania stosu piezoelektrycznego dla wtryskiwaczy Common Rail Siemens VDO Continental odbywa się na urządzeniu Carbon Zapp CRU2R oraz na Carbon Zapp GDU2R dla wtryskiwaczy benzynowych o bezpośrednim wtrysku Siemens VDO z BMW o nr 10181010 i różnych nr BMW.

Sam proces przynosi również pozytywne rezultaty we wtryskiwaczach nowych i używanych, które długo leżały na półce i w wyniku tego doszło do ich całkowitego rozładowania. Proces rewitalizacji na nowo ukształtuje stos przywracając jego zdolność do pracy. Usługa rewitalizacji stosu jest przeprowadzana w firmie Gładysek jako jeden z elementów procedury czyszczenia i testowania wtryskiwaczy Siemens w tych podzespołach, które tego wymagają. Nie pobieramy dodatkowej opłaty za rewitalizację stosu piezo.

Więcej o Rewitalizacji stosu piezo wtryskiwaczy:

Wtryskiwacze Siemens VDO Conti Common Rail
Wtryskiwacze Siemens VDO Benzyna BMW
Sprawdź kolejne aktualności
Gładysek - Nowości

Zobacz nasze kolejne aktualności działu naprawy i sprawdzania wtryskiwaczy i pompowtryskiwaczy firmy Gładysek
Pozostałe nowości