Serwis wtryskiwaczy benzynowych o bezpośrednim wtrysku - Absolutna nowość!
We wrześniu 2015 roku wprowadziliśmy usługę serwisowania wtryskiwaczy benzynowych o bezpośrednim wtrysku z silników o oznaczeniu TSI, TFSI, FSI, GDI itp. Usługa wykonywana jest na urządzeniu GDU2R firmy Carbon Zapp - jest to pierwsze urządzenie tego typu w Polsce!

Czyszczenie
- ultradźwiękowe z zewnątrz
- wewnętrzne specjalistycznym detergentem chemicznym pod ciśnieniem do kilkuset barów w zależności od generacji wtryskiwacza
Testowanie
- elektroniczne z dokładnym wagowym pomiarem dawek wtryskowych dla różnych ciśnień i czasu otwarcia
- badanie rozpylania przy wysokim ciśnieniu
- test przy takim samym ciśnieniu paliwa, przy jakim wtryskiwacz pracuje w silniku
W zależności od generacji wtryskiwacza maksymalne ciśnienie paliwa wynosi od 120 barów do nawet kilkuset barów w najnowszych rozwiązaniach. Po każdym teście dostarczamy protokół ze szczegółowymi wynikami.
Korzyści dla Klienta
- specjalistyczne czyszczenie wtryskiwacza może go usprawnić
- zaawansowane testowanie symuluje warunki pracy w silniku, po teście dowiesz się czy i które wtryskiwacze wymagają wymiany
Serwisujemy wszystkie typy wtryskiwaczy:
- producenci: Bosch, Siemens VDO, Continental, Denso, Hitachi - HTC, Delphi, Magneti Marelli, FoMoCo itp.
- marki: Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Ford, Hyundai, KIA, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Toyota, Volvo, VW itp.
- oznaczenia układów wtryskowych/silników: FSI, TSI, TFSI, JTS, HPI, HPDI, Ecotec, Ecoboost, CGI, DISI, GDI, SCi, IDE, SIDI itp.
- typ: elektromagnetyczne i piezoelektryczne




